Ολιστική λύση. Η εξόχως προβληματική διαχείριση της υπόθεσης των ναυπηγείων
Μια συνοπτική κατά το δυνατόν κριτική στο πιο προβληματικό τμήμα της ολιστικής λύσης. Αυτό των ναυπηγείων. Μεταξύ των άλλων χαριτωμένων που το πλαίσιο της ολιστικής λύσης επέβαλε σαν τρόπο λειτουργίας και σκέψης ήταν και αυτό της εγχώριας ναυπήγησης αριθμού πλοίων από την επιλαχούσα πρόταση του προγράμματος των νέων φρεγατών. Καθώς και τον εκσυγχρονισμό των φρεγατών κλάσης Ύδρα σε εγχώρια ναυπηγεία. Η απαίτηση του πλαισίου θα φάνταζε φυσιολογική σε κάθε περίπτωση. Εκτός βεβαίως της Ελληνικής. Όπου η απαίτηση εμφανίζεται σε μια στιγμή όπου ουσιαστικά δεν υπάρχει κανένα εκ των τριών υπαρχόντων ναυπηγείων,της χώρας, ικανό να να αναλάβει το έργο. Η απαίτηση παρόλο που από μόνη της είναι προβληματική συνοδεύεται και από άλλες. Τα ναυπηγεία που θα αναλάβουν το έργο θα πρέπει να είναι άμεσα ή έμμεσα διασυνδεδεμένα με την χώρα προέλευσης του νέου τύπου φρεγατών. Το παραπάνω ασφυκτικό πλαίσιο τονίζεται και υποστηρίζεται με πλήθος σχετικών δηλώσεων κυβερνητικών παραγόντων και σωρεία σχετικών δη